Fórum o tramvajové trati MSTS MHD OLOMOUC -

**********Svůj dotaz zařaďte prosím do nějakého již vytvořeného tématu, nová témata a nepodepsané příspěvky budou kvůli přehlednosti smazána!**********

Fórum o tramvajové trati MSTS MHD OLOMOUC -> 3. Aktivity k trati MSTS MHD OLOMOUC1 - vaše postřehy -> Linka X4 - PAV-NU-PAV

  1. mstsolomouc
    Administrátor

    avatar
    Věk: 31
    Založeno: 5. 11. 2007 23.52
    Příspěvků: 752
    # 30. 11. 2008 9.55 | Aktivita výlukové linky X4 | Odpovědět Windows XP Firefox 3.0.4
    Výluková linka X4 z Pavloviček-přes Tržnici-Nová Ulice a zpět

    Seznam aktivit naleznete ZDE


    Admin Jenda MSTS.
    Nepodepsané příspěvky budou smazány!
  2. rysanek.kubca
    Uživatel

    avatar
    Věk: 23
    Založeno: 30. 11. 2008 10.50
    Příspěvků: 45
    # 21. 12. 2008 0.07 | SCREEN | Odpovědět Windows XP MSIE 7.0

  3. Rem
    Uživatel

    avatar
    Věk: 28
    Založeno: 24. 12. 2008 15.38
    Příspěvků: 158
    # 26. 3. 2009 14.55 | Jedem | Odpovědět Windows XP Firefox 3.0.7
    Zase jsem prznil


    Zajímavosti nejen z MHD
  4. mstsolomouc
    Administrátor

    avatar
    Věk: 31
    Založeno: 5. 11. 2007 23.52
    Příspěvků: 752
    # 26. 3. 2009 15.03 | Odpovědět Windows XP Firefox 3.0.7
    Rem napsal:
    Zase jsem prznil
    To teda jo T3 M (=161) a T3 RP. se spolu v Olomouci nesmí spřahovat . Nicméně někdy lze Hornbachy vidět takto rozhozené s nějakých unifikem (153 třeba) a vypadá to takto zajímavě. T3M 161 lze tedy i ve skutečnosti spřahovat pouze a jen se 152 a naopak :)


    Admin Jenda MSTS.
    Nepodepsané příspěvky budou smazány!
  5. Rem
    Uživatel

    avatar
    Věk: 28
    Založeno: 24. 12. 2008 15.38
    Příspěvků: 158
    # 26. 3. 2009 15.10 | RE: | Odpovědět Windows XP Firefox 3.0.7
    mstsolomouc napsal:
    To teda jo ...


    Já vím neboj, T3T (pro neBrňáky T3M3) a progresky spolu nemluví. U nás máme "Téčkovou" soupravu 1627+1630 bo naopak teď nevim. Každopadně jsem spíše hleděl na to, aby oba vozy měly Em-t(r)est a shodné vedení linky X4. A také aby byla pro oko zajímavá souprava. Ještě jsem mohl hodit soupravu 161+251 ale to by byla už moc velká prasárna i na mě

    Zajímavosti nejen z MHD
  6. mstsolomouc
    Administrátor

    avatar
    Věk: 31
    Založeno: 5. 11. 2007 23.52
    Příspěvků: 752
    # 26. 3. 2009 16.28 | Odpovědět Windows XP Firefox 3.0.7
    Rem napsal:
    Každopadně jsem spíše hleděl na to, aby oba vozy měly Em-t(r)est a shodné vedení linky X4. A také aby byla pro oko zajímavá souprava. Ještě jsem mohl hodit soupravu 161+251 ale to by byla už moc velká prasárna i na mě
    EM-testy a BUSE v realu jezdí normálně spolu Taky jsem na to koukal,mají každý úplně jiný režim (na BUSE na bočním panelu problikávají jednotlivé zastávky kudy spoj jede a na EM-testu se pohybují zprava doleva, o tvarové odlišnosti písma nemluvě). Doufám, že se mi někdy podaří udělat takovou soupravu. Vypadá to i v reálu dost dobře :-D
    TIP: pokud je u popisu vozu "V" znamená to, že je "vlečný" (B vůz) tudýž bez řidiče. Vyjma Varia, zde není toto ještě upraveno.


    Admin Jenda MSTS.
    Nepodepsané příspěvky budou smazány!
  7. Rem
    Uživatel

    avatar
    Věk: 28
    Založeno: 24. 12. 2008 15.38
    Příspěvků: 158
    # 26. 3. 2009 16.58 | Odpovědět Windows XP Firefox 3.0.7
    mstsolomouc napsal:
    EM-testy a BUSE v realu jezdí normálně spolu Taky jsem na to koukal,mají každý úplně jiný režim...


    Heh, to jsem nevěděl že to v Olmiku jezdí normálně. Jestli v květnu na takovou soupravu narazím, raději zavřu oči
    No jsem zvědavý na jaké lince budou ty tvoje omalovánky (BUSE+EM-test) případně jezdit, řekl bych dvojka nebo čtyrka ideál. Na sedmičku naštěstí nemáš ve hře EM-testy
    O tom "V" vím ale na X4 žádný vlečňák není tak sem tam hodil řízenýho hornbacha

    Zajímavosti nejen z MHD

Fórum o tramvajové trati MSTS MHD OLOMOUC -> 3. Aktivity k trati MSTS MHD OLOMOUC1 - vaše postřehy -> Linka X4 - PAV-NU-PAV


Tagy:


Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo třista šedesát pět:
*1**2**3**4**5**6**7**8**9**10**11**12**13**14**15**16**17**18**19**20**21**22*

Přihlášení: Login Heslo